Reklamace přepravy
Na základě VOP má zákazník povinnost:
zkontrolovat neporušenost obalů a neporušenost zboží, množství a kvalitu.
V případě jakýchkoliv závad má zákazník povinnost a to neprodleně oznámit prodávajícímu a to nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky a to výhradně e-mailem na reklamace@servicetech.cz
Nadále je povinen doložit následující podklady viz níže: (Bez těchto podkladů není možno reklamaci zahájit a bude automaticky zamítnuta)
- Fotodokumentace použitého obalu, krabice, výstelky a poškozeného zboží. Fotodokumentace je nutná pro řádné posouzení škodní události.
- Doklad o obsahu zásilky, který prokazuje, že poškozené zboží bylo obsahem zásilky. Může to být jakýkoliv věrohodný vydaný doklad prokazující účel a obsah přepravy: dodací list, prodejní faktura, reklamační protokol, servisní zakázka, u soukromých odesílatelů např. inzertní dokumentace atd. Pokud žádný takový doklad nemáte, můžete rovněž použít čestné prohlášení.
*V případě shledání porušení obalu nebo pečeti z výstupní kontroly svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
Děkujeme za pochopení a spolupráci při řešení reklamací. Váš Eprumysl tým